.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال 20 هزار هوادار تراكتور از قلعه نویی!
استقبال 20 هزار هوادار تراكتور از قلعه نویی!

شادی هواداران تراكتورسازی به خاطر ورود امیر قلعه‌نویی به تبریز دیدنی است. آن‌ها كارناوال‌های شادی راه انداخته‌اند و در برخی از نقاط تبریز مشغول خوشحالی هستند. همچنین مقابل در كارخانه تراكتورسازی هم حدود 5 هزار نفر از هواداران تراكتور جمع شده‌اند.

بسیاری از این نفرات، افرادی هستند كه همراه با خانواده خود حضور یافته‌اند و همسر و فرزندان آن‌ها هم در جمع هواداران تراكتورسازی حاضر شده‌اند.

بیش از 20 هزار تماشاگر هم كه در سالن حجاج فرودگاه تبریز جمع شده‌اند از امیر قلعه‌نویی كه قرار است از فردا ساعت 10:30 به تمرین تراكتورسازی برود و كار رسمی‌اش در این تیم را از همان زمان شروع كند، استقبال كردند.

استقبالی كه تبریزی‌ها از سرمربی جدید تیمشان دارند بی‌نظیر است. تبریزی‌ها امیر قلعه‌نویی را روی یك میز فرستاده‌اند تا برایشان صحبت كند.

قلعه‌نویی گفت: «من به تبریز نیامده‌ام، به آذربایجان آمده‌ام تا تیم این منطقه از ایران را سربلند كنم.»

قلعه‌نویی گفت: «نكته‌ای كه از هر چیزی مهم‌تر است، این‌كه امیدوارم تیمی درست كنم كه از نظر كیفیت جوابگوی خواسته‌های شما باشد. از نظر نتیجه هم باید برسیم به آسیا. الان همه باید كنار هم باشیم. باشگاه و هواداران و ما باید تلاش كنیم تا به هدفمان برسیم. می‌خواهیم تیمی آسیایی بسازیم.»

هواداران تراكتورسازی هم با زبان آذری شعارهایی با این مضمون می‌دادند كه : «ژنرال به شهر ما خوش آمدی، تنهایت نمی‌گذاریم، می‌خواهیم برویم آسیا.»
هیج كس انتظار نداشت جانشین فراز كمالوند، نیامده چنین محبوبیتی بین هواداران تراكتورسازی داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی از زمانی كه وارد تبریز شد، یك لحظه آرام هم نداشت. زمانی كه او وارد كارخانه تراكتورسازی شد، كسی فكر نمی‌كرد جمعیت 20 هزار نفری هواداران كه برای خوشامدگویی به او آمده بودند به دنبال او بیایند؛ اما آنها در كارخانه را شكستند تا در كنار امیر باشند.

این ماجرا باعث شد قلعه‌نویی را پنهانی به یكی از اتاقها هدایت كرده و 50 نفر هم برای مواظبت از اتاق پشت در اتاق بگذارند./
خبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.